SOMMARVÄRME

Åw fyfan.         Åkte ner på stan en stund med mathilda och louise för att fördriva tiden tills vi skulle börja invidiuella. Köpte glass och mös lite. Gick till dansen och var inte speciellt taggad på att vara med men jag avr med iaf ( stolt ) men det var innan jag märkte hur varmt det blev med så många i den lilla lokalen och när det är kvaft ute.. Jag trodde jag skulle dö! Skönt att ha fått röra på sig lite. Kom hem för en stund sedan och har matat magen med köttfärssås och spagetti, mums :) Nu ska jag väl försöka städa och tvätta lite. Får se vad som händer sedan :)
Har lust att sitta ute och götta men varför göra det när man kan göra tråkiga saker ? ;'D  


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback