TiLLÅTER VÄDRET CURiSiNG ?

Gårdagen blev lugn. åkte till Osten för att umgås med folk för jag var inte på nå party humör. Träffade mathilda babe och sedan rullade vi in till stan och jag fick äntligen träffa Ronya :) Alex kom och hämtade upp oss och vi skjutsade hem mathilda sedan åkte vi hem till Alex och hämtade mina saker. Tog nått varv i stan och drog den vanliga mc donalds picknicken sedan hem och sov.   Klev upp och jobbade imorse med Louise och det gick väl bra och det var inte så farligt bara att det var någon som hade skitigt utanför och det var inte lite heller :o FYFAN!  Jag vägrade att ta reda på det så det fick louise fixa :D Skulla ha filmat henne HAHA!
Alex kom och hämtade mig och vi åkte hem till han och kastade i oss nått i magen och sedan somnade jag som vanligt en liten stund. Alex väckte mig efter en stund för vi skulle åka och byta bil (: Åkte tillbaka hem och skulle tvätta bilarna men det gick inte så jävla bra för det spöregnade! Nu har pojkarna gått ut och jag och Irma ligger inne i värmen :)  Ikväll blir det nog att åka till sandviken för curising och träffa folk och dricka lite... kan bli annat också men det visar sig =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback