Lite att göra?

Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan? -Jacka, mobil och nycklar
Vem är du kär i? -Alexander.
Har du på dig strumpor just nu? -Ja?
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? -Ja det har jag nog (:
Är du varm? - HAHA, runt 35.5
Vad är det sista du druckit? -Mjölk
Vad har du på dig just nu? - Älsklings mjukisbyxorna, randig långärmad,strumpor, trosor,bh och mössa.
Senaste maten du åt? -chicke kebab och ris, MUMS!
Har du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? -Näe faktiskt inte! :o
Vilket är ditt favorit djur? -Min lilla lurvtuss till hund
Din drömsemester? -Thialand
Värsta skadan du någonsin haft? - Föruton fel i hjänan så lär det vara jack i knät
Saknar du någon just nu? - Minapäron.
Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? -Hallå har du sett mig eller?
Vilka är dina planer för ikväll? -Klippning och sedan mys med FANNY!
Nästa resa du ska ta? -Hem?
Vad vill du veta om framtiden? -om jag fortfarade har samma problem ;)
Bär du någon parfym eller cologne? -alltid!
Vad lyssnar du på just nu? -Alla andras musik i klassrummet?
Samlar du något? -Trosor?
Senaste gången du blev stoppad av en polis? -Några år sedan..
Vad står det i ditt senaste sms du fick? -Ja ;) från Linn
Gillar du stark sås? -Alltid, helst till pannkakor!
När tog du en dusch senast? -Vill du ens veta det? 
Vad gjorde du 00:00 i natt? -låg i sängen och puttade på alexander :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback