Då välkomnar vi förkylningen.. IDIOT!

Ja kanske man ska säga god eftermiddag? Idag har jag varit hemma och sovit HELA DAGEN. Mådde inte som jag ville i morse och där med stannade jag hemma och umgicks med sängen lite..för mycket. Legat och soviit till häften av dagen och kollat two and a half men. Nu måste jag städa läsa ut en bok och frågan är om jag ska till skolan imorgon för annars måste jag plugga? Hur ska man kunna veta hur man mår dagen efter men som jag känner nu så är jag inte på topp!   Varför måste jag alltid få en redig förkylning när jag har någon bestämt? Skulle på Petter imorgon och fredag skulle vi fira mig,Louise och Mathilda men det kommer jag inte kunna göra men får hålla tummarna! Sedan på lördag fyller ju Louise så vill ju gratta henne också men som sagt vi håller tummarna och hoppas på att det sker ett under :)

Nu ska jag kasta mig på städningen.. jag tror att det är det som har gjort mig sjuk, ih!
Igår hade jag jätte trevligt och mysigt hos Lina och vi käkade Pizza och glodde framför tv! Underbart att komma iväg och bara vara :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback