Man är inte ensam trotts allt..

"Jag trodde det bara var vi tanter som fick höra det"

Relaterat

Jag vill tacka Mathilda Clerkeborn för hennes fantastiska krönika i Arbetarbladet 21 oktober. Det kändes som om du beskrev allt jag gått igenom, men vi känner ju inte varann.

Jag trodde att det bara var vi gamla tanter som fick höra ”inte är det nåt fel på dig heller”, men där hade jag tydligen fel.

Vet någon om det finns någon av manligt kön som man inte tagit på allvar eller tycker man inte att männen ”gnäller”? Är de mera produktiva?

Den arga tanten

 

Detta hittade jag i tidiningen idag och blev förånad eftersom jag trodde att mailen skulle bombaderas med en massa negativa kommentarer över min krönika i arbetabladet. Det känns tyvärr skönt att veta att det inte bara är jag som blir illa behandlad.. för det är det man utesluter till slut. Det känns kul att folk uppskattar det man gör och att folk verkligen läser det man lägger ner energi på men självklart är det tråkigt att det är fler som blir så illa behandlad och så ska det inte vara!


Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Ja, min helg var bra :) Din då?

2010-10-25 @ 13:31:57
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: jag färgade inte ögonfransarna själv utan gick till en salong, där gick det jätte bra!

2010-10-25 @ 14:32:14
URL: http://mimms.webblogg.se/
Postat av: Mie

sv; har mejlat dig nu :)

2010-10-25 @ 21:25:12
URL: http://mieevnice.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback