Måndagmorgon!

Hej alla söta! Dål uppdatering nu i helgen men har lagt min energi på att festa om jag säger så. I lördags blev det party igen och vi hamnade hos Sandra med Fanny och en massa annat folk.. skumma folk. Vid halv ett var vi inne i stan efter att ha väntat på taxin i en timme. Hade skit kul och det det var verkligen värt det fast jag tvekade i början. Åkte hem vid halv tre tiden och sov eftersom  jag skulle upp och jobba igår.
Alexander kom och hämtade mig och åkte till valbo och jag impuls köpte en mobil faktiskt HAPPY GIRL! ♥ Super nöjd och glad! Sedan åkte vi hem och la oss i sängen och kollade på two and a half men och käkade gotta!

Imorse vad jag död och hade piss ont i magen men jag stitter i skolan iallafall :) Snart svenska och sedan samhäll och sedan blir det polhem och sticka med Linnea och Mathilda! HAHA :)  Hörs sedan pöss ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: på minanamnsmycken.se :)



skulle du vilja vara jättesöt och rösta på mig i detta inlägg:

http://bessymannen.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-6-finalister.html?_tmp=cda97744a6546f53fdc194bd75e17dd4abf80b19



jag är nr 5 :) skulle vara guld! :)

2010-10-25 @ 09:58:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback