Visa intresse för det du gör..

Fick sluta tidigare idag och drog ner på stan med Mathilda och Louise för att införskaffa en present till Linn som vi ska fira imorgon. Gick och kollade en stund men jag tröttnade ganska fort så vi tog tre bussen hem och jag fick äntligen gör mat till min lilla mage och brosan hade tur som kom hem precis så han fick lite han med. La mig i soffan och där har jag legat hela kvällen under filten och frysit och kollat på repriser i mängder.
Gick nyss ut med nalle för att han skulle bli nöjd och nu har jag kastat mig framför datorn som vanligt och fick ett sms av Lina som ville att jag skulle komma på tjejkväll.. åw såå mysigt!hade nog velat haft det idag också :) Pöss på henne! Nu ska jag kanske försöka fillura ut vad jag ska ha på mig imorgon och sedan bara mysa framför datorn.
Är det någon som har läst arbetarbladet? Min krönika kom till användning denna vecka så nu sitter jag som in graderat i pappret fin som en liten fluga =D Haha. För att se klicka här.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback