Jag kan göra nytta också, tro det eller ej!

Haft graf hela dagen och har fått gjort klart saker som vi har haft kvar och jag har hunnit med mycket idag, Facebook, Bloggen, fixat header till bloggen, letet musik och dunkat en hel del samtidigt som jag har dreglat lite på garaget.org men.. jag har faktiskt gjort skolarbeten! Känns riktigt skönt så nu är det inte såå himla mycket kvar att göra vilket känns som en lättnad. Nu kanske jag inte behöver plugga när jag sover, ih ;)

Slutar om tjugo minuter och då ska vi på ett möte allihopa och snacka i en timme ungefär sedan kommer mamma och hämtar mig så jag kan hämta träningsväskan och annat behövligt sedan drar jag på träning med Rebecka och vi drar en solning när vi ändå är på g, sedan ska jag hem till hjärtat mitt och pussa på honom och ska överaska honom med en kladdkaka också, ih! ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback