GLÖM INTE PRIMA I ARBETARBLADET!

Hej alla söta underbara! Som vanligt sitter jag i skola som alla andra torsdagar vid denna tid och självklart sitter jag och väntar på multimedialektionen som alla andra torsdagar vid denna tid.. ah ni fattar! Ganska pigg idag eftersom jag låg och mös lite med bus innan han skjutsade mig till skolan vilket jag uppskattar väldigt mycket så jag slipper åka buss =)

Har haft religionslektion och som alla andra lektioner så går jag där ifrån förbannad för någon jävla diskution som vi alltid lyckas få till. Jag klarar inte riktigt av det där och oftast så handlar det om just.. Religion! Har iallafall fått i mig lite lasagne i magen så nu är jag snäll igen (: Idag ska jag göra nya naglar igen och tror jag vet hur jag ska ha dom, det är ganska svårt att komma på nått som man inte tröttnar så fort på.. men brukar hinna lösa sig innan jag ska sätta mig i stolen och bli några hundra fattigare. Mamma kommer och hämtar mig efter det och sedan blir det lite brumbrum. Jag måste fan ta tag i det här nu så jag kan få åka bil någon gång!!  Men det kommer väl med tiden.

Så får ni inte glöma att läsa tidningen idag, alltså prima där jag har gjort ett repotage om Kroppskonst och jag står ävenför krönikan idag. Hoppas det gillas! =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback