..

Dålig uppdatering idag men jag har faktiskt jobbat en stund på dagen och ätit mysig lunch med bus. Jobbade och sedan kom alex och hämtade mig så åkte hem och kastade mig i sängen och somnade. Vaknade av att alex ville till coop för att hämta kläder som han hade betällt så passade på att åka runt halva stan och leta efter en hårfärg.. vad är det för fel på att ha en normal hårfärg då? nääe.. men hittade en tillslut så ska bråka med den om en stund (:

Lagat mat har jag hunnit med också, fiskpinnar och potatismos med ärtor MUMS! Kvällen ska jag spendera i badrummet med håret för det kommer inte bli en dans på rosor och ska äve försöka byta sängkläder och mysa ner i mig i soffan tror jag (a) Morgondagen vette fan vart jag ska spendera men det hopps jag att det löser sig (:

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback