FÖRÖKNING I KAMERAFAMILJEN

Dagen har väl varit si sådär men jag klarade mig igenom multimedia lektionen på fyra och en halv timme så alex hämtade mig så vi åkte till Valbo för han skulle köpa ett spel och jag fick med mig en kamera hem (hade ingen liten kamera) så jag kan ha med mig på studentkryssningen för har ingen lust att ta med systemkameran precis.

Precis stoppat i oss max och nu ska jag plugga och försöka få in lite saker efter som jag ligger efter så jävla mycket efter mina sjukveckor! Får se hur det går men vi kan ju hålla tummarna, värt ett försök! =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

den där tröjan är väldigt fin, jag har oxå en sån =)

2011-03-12 @ 22:36:22
URL: http://moonzanna.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback