VÅRSOL OCH KORT DAG


Bjuder på en gammal bild tills jag har kommit hem.
God morgon skönheter! Det är underbart väder ute i Gävle idag och jag har haft en ganska skön sovmorgon fast jag skulle vara i skolan tidigt i morse, inte bra! Rullade iallafall till skolan vid elva tiden och har bara tagit det lugnt. Första lektionen börjar snart och sedan har jag bara en till lekion efter det!

Slutar vid tre ch då ska jag ut och rulla med mamma en snabbis och sedan ska jag med älskling till Valbo för att kanske någonting fint till helgen? Jag har ju ingen aning om vad jag ska ha på mig, lite svårt att välja bland allt ;) Heldre det än folk som inte har kläder och klär sig som om dom fortfarande var tolv :) Måste springa nu men hörs sedan!

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

sv: jaaa, tycker det jag med. skulle vilja ha så men då lär jag bleka och färga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeera.... buhu :(

2011-03-09 @ 17:59:11
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback