SE VAD DAGEN BJUDER PÅ.

Godmorgon! Sovmorgon och börjar halv ett och ska till skolan och prata om en nyhet på samhällen och det är väl ändå ganska så onödigt? Menmen, åker dit och går på den sedan ska jag försöka bli av med lite gratis biljetter och sätta upp lite affischer ;)  Vill sola och idag måste jag verkligen se till att jag ta mig dit och inte skjuter på det :o Jag är hopplös!

Börjar morgonen med att vara med i en tävling hos stella igen och denna gång kan man vinna detta..


Denna gång vill jag verkligen vinna eftersom jag vill ha den för den är sjuuukt snygg! Så nu hållar jag tummarna! =)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-25 @ 17:59:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback