HELG I MÄNGDER

Nu är vi inne i Oktober och hösten kommer på riktigt nu. Underbart, hösten är så mysig!

Helgen har varit nice. I fredags åkte jag hem till Forsby för att överaska pappa med en påse lakrits eftersom han var sjuk. Pussade lite på Nalle och umgicks även med Lillebror framför en film i soffan. Lördagen var lugn, åkte och kollade läget i Garaget innan jag och alex rullade till Valbo en snabbis. Åkte hem och duschade och fixade mig så åkte vi till Churt street (stavning?) och sedan hem till lina för lite alkohol, trevliga människor och en helt okej kväll.

Idag har jag jobbat som alla andra söndagar i mitt liv men det var ganska skönt. Annars har jag bara legat i soffan och slappat och har nyss tryckt i mig käk. Ska hoppa in i duschen medans jag väntar på att alex ska bli klar med sitt pul och sedan drar vi oss till Forsby för att sova där.

 

.. jag dör.





Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback