Godnatt!

Hellu! Jag har verkligen inte haft någon tid alls att blogga eftersom jag har slitit häcken av mig i helgen. I fredags vart det lugnt för Alex skull ut så jag hämtade honom på natten, spenderade bara lite tid hemma med mamma. I lördags slutade jag sent men kände att det fan var dags för party! Sandra kom hit och drack lite och snacka skit vilket var super trevligt! Rullade in till slick vid tolv tiden men det var så jävla mycket folk så jag drog vid halv två..

imorse mådde jag mindre bra! Fyfan, hade lätt kunna satt ett skott i pannan men det gick ganska bra efter tre liter vatten och en ipren. Började dagen med en billys och ett stort iskallt glas cola till frukostoch tyvärr blev det samma till lunch,var ganska glad när jag fick äta köttfärssås och pasta till middag :) Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon vankas det jobb som vanligt.. cash in!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback