Saknar att blogga!

.. Jag är tillbaka. Saknar att blogga lite så jag gör ett nytt försök och ser hur länge det håller. Jobbar och har ingen ork att göra för det mesta men hoppas att det ska gå ihop. Ska även försöka ha mer bilder än text, tycker det är lite roligare.

Det har ju hänt en del sedan jag slutade blogga. Jag och Alex har har flyttat till en trea i sätra och jag har även flyttat hemmifrån och blivit riktig sambo. Trivs kanonbra och det är underbart med grannar som faktiskt sover på nätterna och inte slår ihjäl varandra och spelar musik in på nätterna. Jag jobbar och står i samtidigt som jag är arbetsökande, så jag har lite att göra om dagarna. Hoppas att det är några som kommer följa mig i min vardag igen =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback