You dont need me

.. idag har det varit till att legat i soffan hela dagen som ett slakt! Orkar inte göra någonting och jag är allmänt less. Lite ledsen också för att bäbbe är tillbaka hos husse igen och jag är utan bil! Jag kommer fååå psyk, kul att åka buss till jobbet -.- Jag måste verkligen kasta mig ut på blocket och införskaffa mig en liten brum brum.

Jag har iallafall fått mat i magen och är ny duschad så nu kryper jag ner under täcket igen och ska kolla på lejonkungen första gången i mitt liv, ja ni läste rätt! Hatade den filmen när jag var liten, skrek och grina. Haha. Imorgon blir det jobb och hoppas på att jag får träffa bästa Lina snart, jag behöver verkligen en dos lina och hennes kloka ord just nu <3 kyss!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback