091209

tjooo!

Sitter i skolan och både mår och känner mig som en tupp!
Mensverk ont i huvudet och halsen är fan paj.. så har jag simning på idrotten så det känns ju stabilt så säger man att man inte ska vara med så halshugger hon en. Jag får se om jag ska vara med mathilda och louise ska inte det så det är ju skit kul!  Efter skolan blir det hem och kasta sig i sängen och käka lussekissar som jag har fått av alexanders underbara mamma som var såååå goda! :D

Igår vad jag och alexander på ikea och han bjöd på mat, så sööt :) Kollade lite så jag köpte två lila ljus och han en lampa. Sedan blev det köpis så jag köpte en GA.MA PLATTÅNG! Tack mammi :)  <3

Kommentarer
Postat av: mikkis

sån plattång har jag med :)

2009-12-11 @ 11:35:03
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback