Då var denna dag gjord

Alla söta älskade !


Imorse var jag ganska trött efter att ha vaknat ett antal gånger under natten :)
Alexander skjusade hem mig för jag var tvungen att fixa mig för jag skulle ner på stan med mathilda baby och fika med henne :)  Det var skit länge sedan vi sågs eller egentligen inte men det känns som det.

Mamma skjusade ner mig så jag träffade mathilda på gina. vi kollade runt lite sedan fika och jag fick äntligen prata av mig lite som jag kännde att jag var tvungen att dela med mig av =)  Love you baby <3
Linnea kom efter en stund för hon skulle köpa blommor till mathildas mamma, sött :) 
Jag tog tjugo över sju bussen hem och tro inte fan att ipoden hade slut på batteri efter typ tio minuter :o Det hatar jag ! Får man sitta helt alone och vara seg..

Fick kina mat när jag kom hem och sedan har jag suttit vod datorn och bara tagot det lugnt och hunnit umgås lite med mor och far också, tro det eller ej :)  Nu sitter jag på samma ställe och dricker lite te också :)   Kanske tar en tur till hjärtat och umgås med han och jens jag får se :)   puss på er !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback