*

Det var verkligen nödvändigt att åka till skolan i fem minuter, haha. När jag kom till skolan fick jag veta att jag skulle bara snacka med hasse ( min svenska lärare ) Jag låg bra till i svenskan iaf och jag hade gjort allt. Lite stolt över mig själv efter som jag har varit sjuk dom flesta svenska lektionerna. Efter jag hade pratat med han så gick jag och träffade louise och mathilda. Sedan väntade jag på bussen så  jag tog tio i tvåbussen hem :) Gick ut med nalle en stund och det var svinhalt, haha. Gick in och gjorde mat till båda mig och nalle, jag käkade köttbullar med mos brunsås och lingonsylt . Det var gott :) Jag har diskat och städat i köket och nu ska jag försöka fixa rummet mitt, sedan ska jag äntligen lägga mig i sängen och ta det lugnt efter som jag mår inte specieltt bra. Ska egentligen inte städa men jag känner att jag måste.. Får väl se om jag ska till skolan imorgon , jag behöver men jag får se om jag mår bättre  =)   puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback