Flytta eller inte, det är frågan

Ja, nu är ju frågan hur fan man ska göra :o

Idag blev jag erbjuden en lägenhet inne i stan som jag får hyra i andra hand och jag vet inte om jag ska ta den.. Jag extrajobbar bara lite och tjänar inte mycket alls i månaden, runt 3 000 kr. Hyran går på 2500 och det finns ingen internet. Alexander och jag är ju sugen på att flytta ihop men jag vet att jag kan egentligen inte göra det nu för jag har inte pengar för det och jag har ju det bra hemma.

I början på januari ska killen flytta ut så jag har tills dess på mig. Jag vill iaf prova på och se hur det är och om jag skulle skärpa mig med pengar eller så, men det kommer bli hårt men Alexander har ju större inkomst så han kommer ju klara sig iaf. Får se vad Mathilda bestämmer sig för .

Kommentarer
Postat av: Farmor

Inte kan du flytta från pappa!!!



Kramar till dig

2009-12-08 @ 20:01:47

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback