God jul!

Hej alla söta :)
Ja man får väl säga god jul då :) Jag tyker verkligen inte att det känns som julafton :o Men nu har den varit iaf och min dag har varit bra.

Jag pappa och hugo åkte och hämtade farmor och åsa så tog vi en sväng på stan så vi var hemma vid halv två och drack glögg och mös.  Sedan var det ju kalle anka som man måste se varje jul även fast det inte är bra, det var till och med så att jag höll på att somna i år,  oj ! Efter det så var det mat och jag kastade i mig mycket som vanligt så jag blev proppmätt..  hih ! Det är ju så gott ju =D   Sen var det julklappsöppning!  Inte så mycket klappar i år men fick mycket pengar och fina saker =) Jag är nöjd och jag tackar sååå mycket :)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen och vänta på att älskling ska komma till mig.. saknat han massa mycket ikväll :/   men nu kommer han till mig iaf :) Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag :)

Bilder på vad jag fick kommer upp imorgon :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback