Julstämning till 100 %


home sweet home.

Nu har jag varit på stan och ätit med Mathilda och det var trevligt, blev inte så långvarit efter som hon jobbade och hade bara lunch rast. Åkte hem på tjugo över två bussen och kom hom till en tuss som blev överlycklig av att se mig så vi gick ut och gick och nu julpyntar jag lite på rummet. Jag har en alldeles egen julgran också =D Jag tycket den passar in såå fint.  Jag lyssnar självklart på magnus carlssons julmusik, me love.  

Jag är snart klar med allt städande så sedan ska jag kasta mig i sängen och kolla på riversides igen och mysa i sängen innan alla andra kommer hem och stökar :)  Men det possetiva är att man får mat =D  Matberoende javisst!

Jag orkade inte ta fram kameran så det fick bli cam bild, njut ! HAHA



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback