Nu är det inte långt kvar till julafton =)

ja nu är det inte långt kvar till julafton och  jag är sjuk som vanligt, men igår och idag var jag riktigt dålig :/
Jag känner mig bättre nu efter att ha kommit hem ifrån estraden, fyfan vilket strul. Jag kom dit vid två med tröjorna som ivars tryck har tryckt fel :o Inte alls nöjd men vi lär ju använda dom nu efter som vi har ju inga andra.. Sedan strulade allt med ljud och så ,så vi låg fyra timmar efter i planeringen. Det avr ju folk som var där som skulle ha genrep men det gick ju inte speciellt bra. Jag åkte iaf hem vid fyra.

Nu har jag hunnit ätit tacos och korv med bröd :D mums ! Vissa dagar kan jag verkligen trycka i mig hur mycket som hälst som om jag inte hade någon botten =D Jag har även hjälpt mamma med att laga julmat (: Så nu ska jag städa rummet och sedan fortsätta att hjälpa mamma :)  kram på er !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback