Nu gäller det!

God mogron!

Idag gäller det, det är talangjakten idag ! Jag är lite smått nervös tänk om allt inte fungerar och ja ni fattar. Men jag gör det jag ska göra så kan ingen gnälla på mig iaf (:  Ska åka ner på stan nu på morgonen och hämta blommor och kläder så vi är väl vid estraden vid tio ungeför.  Det är insläpp vid tolv så vi hinner ju få till allt innan hoppas jag ;D
Jag får skriva mer sedan när jag kommer hem :)

Nu ska jag fixa mig och jag vet inte vad jag ska ha på mig ;o känns inte så bra !
Efter talangjakten så ska jag nog till valbo med hjärtat och handla julklappar (:   kärlek till han <3

Kommentarer
Postat av: angelica

vad gjorde du ?:) alltsa talangjackten? :D

kraam

2009-12-23 @ 13:46:10
URL: http://angielovely.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback