Slappdag

God kväll alla fina :)

Efter att jag hade slutat min sista lektion idag så frågade conny mig och mathilda och vi ville med till estraden och kolla lite in för talangjakten och så. Så vi åkte dig och kollade och jag tror det kommer bli kanon men det kommer blir mycket jobb.. Vi har ju kommit ganska långt men det är mycket kvar. Vid tre så var vi tillbaka vid skolan så jag och mathilda gick till bussen direkt och åkte ner på stan.  Jag sprang in på cubus en sväng för jag skulle köpa ett par glasögon som jag hade sett tidigare men jag var ju så jävla dum så jag köpte dom inte och nu fanns dom inte :o  ( jag ångrar mig mycket ) Jag frågade om dom skulle få in dom men hon viste inte för dom hade redan fått dom i tre omgångar .

När jag kom hem kasatde jag mig in i duschen och det avr varmt och skönt! Mamma kom hem och hade köpt en ny kamera, men inte till mig :( Lite dålig stil tycker jag. Jag kastade in potatisbullar i ugnen och stekte bacon till mig och pappa så vi blev glada i magen (=  Jag kastade mig i soffan och kollade på katten gustaf och sedan kom lollo och jocke på besök =D väldigt länge sedan jag träffade dom fina filurerna. Jag och lollo bestämmde att vi skulle baka lussekissar på fredag hos mig och det ska bli myys! dom åkte och klippte sig och jag låg kvar i soffan tills nu.. Kollar på bonde söker fru med pappa, hahha ! vilket jävla pinsamt pogram.

Jag skulle egentligen lägga mig i sängen och kolla på oskyldigt dömd och somna framför tv men det sket sig kan jag säga, men jag är så jävla trött och jag är less.. men det slutar nog med att jag hamnar där inom kort för det är ju trots allt skola imorgon ! graf och bild så jag slutar fem imorgon...  underbart!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback