Dagen jag egentligen inte skulle ha klivit ur sängen ?

Vad ska man säga om den här dagen ? Jag sov över imorse så jag fick springa till bussen helt risig..

Hade graf hela förmiddagen och skulle sitta och hålla på med att göra en tecknadbild av en själv (vet inte var det heter) och jag börjar väl få till det efter några timmar, HAHA ! Gick till matan och käkade fisk och potatis, var väl okej. Följde med mathilda ner på stan för hon skulle käka men det blev lite strul och så, så vi satte och och prata en stund sedan skulle jag till bussen. Finns för din bruden, love you! <3
Hoppade på bussen och träffade louise så vi pratade lite sedan var det bara att traska hem i det extremt tråkiga vädret ? fyfan , inte undra på att man deppar hela tiden.. Jag gick ner och sov vid två tiden sedan kastade jag mig i sängen och somnade ganska fort. Jag var så jävla trött.  Vaknade när pappa kom hem och då var maten klar så jag fick hemgjord lasagne som gick ner.  jaa, det är typ vad jag ahr gjort idag och nu blir det nog dator och försöka städa men det slutar ju som det alltid gör ( hittar nått roligare att göra ist )

Alexander är sjuk så han kommer inte och myser och sover med mig inatt och det gör inte dagen bättre och jag känner mig nere! kisss

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback