Första snön på marken

hej alla underbara!

Imorse mådde jag inte så bra, mensvärk som en padda ont i huvudet och sedan tyckte jag så synd om Nalle som skulle få vara hemma ensam när jag låg så fint i min säng. Jag skickade sms till mamma så hon ringde och sjukanmälde mig. Jag gick upp och gjorde mat till nalle och frulle till mig, nalle blir rastlös som vanligt så jag klädde på mig och gick ut med honom och tog chansen att knäppa lite kort :)
Jag har även fått skolkatalogen idag haha, jag har kollat igenom hela i detalj..  Nu sitter jag i soffan och filurar lite och kollar på tv medans nalle gnäller på mig, haha.  Det var fresten snö när jag vaknade och nalle tyckte det var kul ( det är hans första vinter ) han hade fullt på att slicka bort allt snö på bron, haha! han har varit ute ett antal gången idag =)  

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas att magen mår bättre nu när det är kväll.



Kan du förklara för mig vad fresten är för något. Menar du kanske förresten.



Kram

2009-11-11 @ 18:07:46
Postat av: isabelle

haha nej det är ingen seriös förlovning :* det är en ring för 16 kr ifrån glitter med madde som är min bästa vän bara :)

2009-11-11 @ 19:01:57
URL: http://letmeupgradeyou.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback