Helgen i mathildas ögon

hej hej hallå!

Jag har varit dåligt att uppdatera dom senaste dagarna. Så jag drar igenom min helg lite snabbt :)

I lördags vakande jag med frukost på sängen av min underbara älskling! Käkade och gick upp och duschade sedan åkte vi till valbo för att kolla lite bara att jag hade glömt att det var idol under dagen där så det var skit mycket folk..
Jag fick ett par lackleggings av älskling och vi köpte hårfärg också. Vid fyra åkte vi hem till han så han fick fixa sig sedan hem till mig och käka god mat med feta släkten? drack lite vin och hade det nice. Vi tog tio bussen in till stan för vi skulle till jim i bmhus. Det var väl inte så speciellt mycket drag men vi sjöng och umgicks och självklart fick jag en fin kväll med lisa också ! Kastade oss på två bussen till stan och fyfan var jag garva.. så jävla skön brud!

Så idag klev jag upp klockan åtta för att åka och jobba och jag var så jävla tött och var inte så pigg. slutade vid halv tre och fick skjus av louise hem och kastade mig i sängen på älskling.
Vi åkte till marios och köpte pizza sedan hem till alex och käkade och jag somnade haha. Sov nog en bra stund.

Nu ligger jag i sängen och kollar på heartbreak hotell som är så jävla kung! Ska sova typ snart, kisss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback