Lockigt ?

Hejhej!

Jag har käkat pannkakor och sovit lite så nu känner jag mig på lite bättre humör och om ett tag kommer Alexander så det känns nice. Slipper jag sova ensam och frysa.. fast han kliver upp fem och jag nio så det är lite jobbigt att jag vaknar av att hans telefon ringer men det är det värt =)  Jag sitter och kollar lite bilder på datorn och vill veta om jag ser ut som en människa i lockigt hår ? jag plattar ju jämt mitt hår men i måndags orkade jag inte det för jag var för trött, kan jag gå med lockigt ? :)  sugen att veta vad ni andra tycker. Jag har dock uppsatt på bilden. Nu ska jag dunka musik och försöka städa klart så det får vara fint till alexander kommer sedan ser det ut som vanligt igen ;) haha ! <3

 


Kommentarer
Postat av: Frida

kör påt! :)

2009-11-10 @ 20:02:48
Postat av: Farmor

Jag tycker att du är fin i lockigt hår, men när det är kolsvart är det inte så fint tycker jag. Hi hi

2009-11-10 @ 21:36:59
Postat av: Emmy

Allt klär en skönhet! och ja du är fin i lockigt + att det är mode med ;)

2009-11-19 @ 18:12:39

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback