måndag den 2 november

hellu där!

Idag är det den andra november och det innebär att mamma fyller år idag =) Hon fick frukost och fin sång i sängen imorse, även patrick och sandra fyller år idag så vi säger grattis till dom.

Jag har haft foto hela förmiddagen och jag har scannat in färgbilder som inte var det bästa jag har gjort i mitt liv, HAHA! snart har jag lunch och sedan har jag mediakomminikation som jag hatar. blää. Jag ska lämna in en uppgift som jag har glöm att lämna in. Sedan ner på stan och köpa present till mamma och hem och umgås med henne och om jag har tur så får jag tårta och kakor. Jag ska även försöka läsa ut boken som jag ska redovisa på onsdag tror jag! ( upppsh)
Jag har fortfarande inte internet hemma så jag får skriva i skolan och hos alexander så mycket jag kan och jag hoppas att jag får tillbaka det snart! eller ett nytt modem kanske jag ska säga. ha det så nice så hörs vi, nu ska jag käka äcklig mat! hatar skolmat..

Kärlek till min fina lila tröja!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback