Ny friserad


Hemma! fyfan vad skönt.


Jag gick från skolan vid halv tre och drog ner på stan med louise för vi skulle klippa oss. Jag väntade på louise i en timme och sedan var det min tur. Det blev riktigt bra bara att det är ju så jävla lent nu :o Det går ju inte att göra nått med det, men jag har inge saker i håret heller menmen. Tack så mycket linn bby! Gick och käkade med louise och linn sedan på george och nu har jag kommit hem och sitter i mina älskade pyjamasbyxor och jag är trött och seg. Känner mig lite ledsen över att jag har puckat till det med filmerna så dom var inte klara =(  Så nu ska jag ta det lugnt och bara vara :) 


Kommentarer
Postat av: Elin

och fint blev det (:

2009-11-18 @ 20:02:34
Postat av: MATHILDA

aa, men jag såg de så sent, när jag satt på bussen hem, så orkade inte svara då!:p<3

2009-11-18 @ 21:42:54
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback