091009

Hej alla kära !

Kan berätta att den här dagen har varit underbar! Fixade mig och drog ner på stan för att träffa
louise. Vi fikade och pratade lite anmält. Det var mycket trevligt kan jag meddela. Sedan blev det en sväng på stan då det blev ett smalt nitskärp och två par öronhängen. Hon äkte hem med halv 5 bussen så jag gick och kikade runt lite och sedan kom alex och hämtade mig. Så vi åkte till valbo där jag fyndade ett linne/tröja, leggings och hårfärg :) Hade så jävla ont i fötterna efter en lång dag så vi åkte hem till mig och packade lite saker eftersom vi ska vara hos alex i helgen och sedan blev det hem och käka tackopaj! och aafnhfnhaklscfmaocfj vad god den var! Älskar den. Så nu sitter jag med färg i huvudet och förmodligen ska vi till fhilip olsson som har party. Ha en nice kväll!  / Clerkeborn



resultatet!  Lägg märke till min snygga tröja..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback