091022 Tre timmars håltimme, tack!

Hej alla älsklingar!

Hur är det med er? med mig är det sådär, är fortfarande inte riktigt kry sedan sjukdagarna. Tog mig upp till skolan imorse iaf. Träffade älskade mathilda på stan och åkte till skolan. När jag kommer till skolan så sitter det en lapp på dörren till salen jag ska vara i att göran är borta och att vi ska jobba ensama? sällan dålig information jag blir så jävla less ? Hur jävla svårt är det att prata med eleverna igenligen :o
Jag och mathilda var iaf duktig och gjorde det vi skulle göra så jag är typ klar nu bara att det blev fel med sista uppgiften och jag får damp! Varför kan det inte bli som det ska från början, nej så nu lär jag göra om det..

Jag gick till heartbreak och käkade vid elva och det var gottgott. Potatisgratäng med kycklingspett och rödvinssås! Hoppade på bussen och träffade linn som jag ska till på lördag. Ska fira hemma och louise då med PARTY! Vi ska ha hippistema och jag är TAGGAD!
Hoppade av vid skolan och nu har jag håltimme i två timmar och sedan bild i tre timmar, ibland älskar jag mitt liv noot.

Sedan blir det nog hem och slappa i min underbara säng och kolla tv. Jag skulle igentligen iväg med lollo ( marma) och kolla på en lägenhet som dom kanske ska få !( GRATTiS bruden (: )  Men hon blev dålig så får se hur det blir med det. Nu ska jag försöka fixa med uppgiften!   ha det nice , kärlek!

Så här jävla snygg kommer jag känna mig på lördag! Känner mig lika taggad som han är glad ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

sv. tack :) 30 kr på röda korset xD

2009-10-22 @ 18:18:17
URL: http://manobo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback