En hel dag med shopping och mer imorgon!

Hellu alla underbara!

En hel dag med en hel del shopping :) vi kom fram vid halv tolv och jag och louise gav upp vid 6 tiden.
Har väl iaf två påsar med kläder, massa till mig och alexander och en tröja till hugo och en pyjamas till mamma för det tyckte jag att dom var värda iaf ;)  Köpte pizza och träffade charline! Så jävla länge sedan sen sist så det var nice :)  Åkte till stugan som var proppfull med en massa påsar. Så nu är den modevisning på full nivå och det börjar bli lite fint iaf :)  Ska väl snart kasta oss i sängen och sedan blir det upp tidigt imorgon igen vid 7 tiden och shoppa en stund igen tills vi ska åka hemmåt som jag inte ser fram imot, typ bara 60 mil.. avundsjuk va ?
Saknar min alexander också! men nu ska jag leka med kära louise!  ring och bryr er om mig! love.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ser att ni har haft det bra idag. Sov gott nu.

Kram

2009-10-26 @ 21:49:58
Postat av: Malin

visa bilder på kläderna! :D

2009-10-28 @ 18:45:16
URL: http://manobo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback