Hemma från hippiepartyt!

tingeling i blåbärsskogen!

Haha, där fick jag allt till det. Jag har precis kommit hem från sätra. Kvällen har varit nice som fan och jag har träffat mycket mysiga folk. Vi käkade god mat och god tårta och underhöll oss med dricka och sång. Det har blivit mycket skoj och tok =)  Men som vanligt är jag skit trött och jag har lite ont i huvudet faktiskt..  det är ju tråkigt men jag ska upp och jobba imorgon och jag har nycklarna vilket betyder att jag måste vara där först! HJÄLP!  På vägen hem när jag gick från 2:an till min buss så känner jag att jag är alldeles blöt på jackan och då har vinet läckt ur PÅSEN!? hur fan kan det göra det ? så kameran, extra batterierna laddningsbara ( som är pappas, uppch! ) Och hela jackan är full i vin plus att det är svimmingpool i väskan, kuuul! Det var bara för att jag kollade på en kamera idag och verkligen vill ha en ny, så därför tyckte jag att den gammla kunde gå sönder efter som jag har haft den i över tre år. Och dom tog mig verkligen på orden också !  Bilder kommer imorgon om den fungerar vill säga !

Aja, men kvällen har iaf varit bra och jag är nöjd och nu ska jag kasta mig i sängen och sova och sedan ladda för att åka en sju timmars lång bilresa ner i göte yeeeehhhaaa. frästen jag ska träffa min efterlängtade charline på måndag också !  ( LÄNGTAR)  Hörs imorgon!  god natt.

Sedan vet jag att jag har fått en ny läsare, MiN FARMOR!  Vet att du kommer läsa detta och jag kan passa på att säga att JAG ÄLSAR DIG! puss <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag älskar dig också. Roligt att festen var lyckad.

Nu undrar jag bara hur det kan komma sig att du har vin i din väska!!!!

Hoppas att du inte är dödstrött idag när du skall jobba. Du får tänka på att det blir roligt sedan när ni skall till Ullared.

Ha det bra och var rädd om dig. Kramar till dig.

2009-10-25 @ 08:11:52

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback