Hemma idag igen O_o

-jag är trött, less, sur, arg!  Allt är enbart jävla skit!

Var ju på personal fest med heartbreak igår och det slutade ju som den slutade. Det började iaf med att jag åkte till heartbreak vid nio och jobbade. Men vi gjorde inte allt utan det fick lollo göra idag, men iaf. Bussen gick vid halv 2 och självklart var det ju anders som körde ( en som bor i forsby) så det bar av till oslätfors. Vi skulle ha fem kamp. Skjuta 9mm , duva, sjunga fyrljuling och sedan nå mer vapen. Jag för som in i helvetet och jag var enbvart less. iaf så vid halv 6 så hoppade jag in i duschen för jag frös så mycket och vi lämnade skogen vid 6. Vi rullade till vävaren och blev bjuden på mat och dricka och jag tyckte inte om maten så jag åt vitlöksbröd och oliver och drack cider hela kvällen och ett plus i kanten var ju att vårat lag vann bara att tomas hade räknat fel så vi kom två ? kul ><  Vid 9 tiden åkte lollo hem och jag också för jag var så jävla trött (a) Alexander kom och hämtade mig sedan blev det sooova! I morse när jag vaknade så mådde jag mindre bra. Var helt jävla död, slut i kroppen och jag mådde piss. Så jag har legat hemma och sovit hela dagen och kan bli så imorgoon också, vet inte riktigt än.  Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och sega...   blää!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback