YEEEH! JAG DiGGAR DET!




Jag diggar dom! Jag har hittat ett par skit snygga glasögon som jag ska ha på lördag och jag tycker dom är cool. Men det är ingen som tycker dom är snygga och jag ser förjävlig ut i dom tydligen, är det så farligt ? Men jag är ju inte en glasögon brud precis. Men ni kan väl iaf kasta in en kommentar om det =)

Jag ligger nu i sängen och kollar på mammas pojkar som jag höll på att missa, fast jag igentligen ska läsa psykologin men det vill jag inte nu efter som jag har längtat efter torsdagen. Sedan är det ju inlåst också! Så jag får läsa imorgon innan lektionen, hahah!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka fina glasögon du har köpt.

2009-10-24 @ 11:29:58
Postat av: MATHILDA

dom var skit snygga, och du passade i dom också gummis :D snyggaste bruden!<3

2009-10-25 @ 12:27:33
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback