Ensamheten är värst

Min kära pojkvän kom och mös med mig till idol som jag är
väldigt tacksam över. Men som vanligt ska man sova ensam och jag
tycker det är så jobbigt, jag hatar att vara ensam! Det finns inget
värre. Jag vill ha det som förut när vi sov med varandra varje dag
när man viste att du skulle ligga och hålla om mig när jag somnar och veta
att du låg där när man vaknade! Jag saknar det nå extremt..  Vill inte att
du sak jobba och börja så j*vla tidigt vill hinna ligga och mysa innan man ska
kliva upp till en tråkig dag i skolan. miss!
Hjärtat åkte nyss och jag är ensam, ska väl fixa mig in för kvällen och lägga
mig i sängen och kolla på click som går på sexan (: Ganska rolig film faktiskt!
Sov sött kiss

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Jaaa ensamheten är jobbig å man längtar då bara efter närheten som är såå betydelsefull <3<3<3 Love u darling <3<3<3

2009-09-30 @ 00:55:56

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback