23 April

Sovmorgon i morse och solen sken! Happy :) Åkte med bus till banken och sedan till hb och hämtade mitt lönebesked och plockade upp en mathilda också. Fick skjuts till skolan vilken är nice. Hade psykologi och kom sent, bra jobbat! Kollade på film och sedan fick vi sluta så snart kommer bus så ska vi till valbo en sväng och sedan hem och laga mat (= Tacos som ska bli så jävla gott. Ska även till linn och slinga håret idag med riktigt frisörblekning så blir det ingen skillnad nu blir jag galen, men min underbara far betalar så det gör inte mig nått (a)  Hem och tagga till kvällen sedan bär det nog av mot hille kanske ?

Imorgon blir det till att kliva upp i tid och se glad ut så åker vi till söderhamn över dagen och självklart taggar vi mot kvällen för då är det party igen ;D  Trevligt folk och alkohol.  Upp och jobba på söndag som vanligt och det är väl kanske ganska skönt, synd att louise inte ska jobba :/  Hörs sedan! P&K


Att du orkar.


Kommentarer
Postat av: Charline

Det kommer nog bli bra, annars får du köpa en snygg keps ;) <3

2010-04-23 @ 14:20:41
URL: http://charlinelicious.blogg.se/
Postat av: Charline

Visste inte ens att du hade någon keps ens jöö :O MUPPIS :D <3

2010-04-23 @ 14:43:46
URL: http://charlinelicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback