Äntligen av med bokfan

Skola skola skola, består livet nått annat än det är min fråga just nu?
Hade sovmorgon men var ändå så jävla trött men kom upp iaf jämfört med vissa andra ;) Kastade på mig skinnjackan och det är lika underbart varje gång jag kliver ut genom dörren och får solen i ansiktet. Var i skolan till halv elva och träffade louise så vi gick och tog en fika innan jag började. Samhäll om nå jävla poletik och vi ska ha prov på det och det ser jag inte fram imot. BLÄ!  Nu dunkar jag musik och skriver en bokredovisning till kära Hans. När jag ahr blivit av med skiten ska jag ner på stan med Mathildababe och glassa och shoppa kanske? Får se om jag hamnar på redrum också men det tvekar jag på. Funderar om jag ska ge mig in på andra spännande vägar ist. Vad kan det vara ? ;)
Nej nu ska jag skriva klart så jag får kasta mig ut i skolan. Kisses!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback