EN FÄRGKLICK I VARDAGEN

Nu är jag hemma efter en sväng på stan med linnea, madde och iza. Kollade efter mina skor men dom finns inte i gävle eller halva sverige :o kul, dom får in dom i juni igen, hallå ? Aja, tröstshoppade en ful tröja som jag tyckte var lite sött (: Madde hade fått den av sin syrra och jag blev verkligen kär vid första ögonkastet så den fick följa med hem :) Drog en Liten lunch också och det blev ju tacopaj såklart. Träffade Ronya och hon hade gaddat sig!?   Skitsnyggt (y)    Drog hem till Ronya och packade ihop lite saker eftersom hon flyttar till strömsbro i helgen ( närmre mig så jag kan våldgästa lite). Kollat lite på tv och snackat en massa skit. love it!

Nu ska jag umgås med datorn och äta sommaryoghurt.  Imorgon blir det till att träffa niklas och kanske en fanny ? Plus att Mathilda kommer hem imorgon så måste hinna träffa henne också :)   P&K

HAHA, en kul sak.. Ronyas morsa har varit tillsammans med min Pappa fick jag veta idag, haha ! Tyckte jag var lite små kul :)

Kommentarer
Postat av: roxy

haha helt sjukt, tänk om vi hade blivit syrror! (hemska tanke...)

men jag gillar dig ändå ja . ;D <3

2010-04-07 @ 09:22:14
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback