@?!=)(#/¤&%/

Men herregud vad är det för jävla fel på folk igentligen?
hur ska ni ha det, snacka om dubbelmoralisk.
Är det meningen att alla ska sparka på en när man redan ligger ner? Ni vet inte ett jävla skit och låt mig vara! Kom inte och säg vad jag ska göra och inte göra, vad som är rätt och vad som är fel? Jag kan fatta mina egna beslut jag också och jag gör precis vad jag vill.  Så less på alla ursäkter och bortförklaringar, stå för fan för vad du har gjort eller sagt !              ..det är fan inte rättvist

Kommentarer
Postat av: Farmor

Nu är du väldigt upprörd.

Det är bra att du har skinn på näsan, låt ingen trycka ner dig.



Kram

2010-04-09 @ 18:34:53
Postat av: roxy

du är stark, någon helg (väldigt snart) ska jag ta dig till uppsala så du får glömma alla problem! <3

2010-04-09 @ 22:05:10
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback