Helg att se fram imot

FREDAG!  Veckan har gått så himla fort :o  Morgonen började med ett träningspass och det var riktigt skönt att få slita ut kroppen och vakna till liv. Trodde att det skulle vara jobbigare men det gick bra. Nu sitter jag i skolan och börjar om en stund så jag hinner slappa lite framför datorn sedan svenska och så slutar man efter det! Ut i solen säger jag bara.

Ikväll blir det party och röjja gärnet! Imorgon åker brudarna och jag på inflyttningsfest så helgen är bra bokad. Annars ska jag bara njuta av solen och trevligt sällskap :) Jobba på söndag som vanligt men det är ju pengar ;D P&K


Får inte glömma att snygging kommer hem idag, så det ser jag fram imot (a)

Kommentarer
Postat av: roxy

och snyggingen är jaaaaaaaaaag !!! =D

vart ska du partylarta då?

2010-04-16 @ 13:04:40
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback