Look for me

Halllååååååååå! Trevlig kväll som fan igår, ett STORT tack! Mycket snack och blev till och med lite vin också. Klockan rustade förbi ganska så fort så det avr bara att kasta sig på cykeln och hamnade i säng alldeles för sent.
När klockan ringde i morse fattade jag inte riktigt vad det var som lät. haha, men jag kom upp och solglasögorna har suttit på hela dagen :D  Jag och mathildababe har fått mycket gjort och jag börjar komma ikapp och har skaplig koll på läget iaf. Nu hr jag mediakommunikation med älskade mia, fyfan..   Alla har suttit och kommentera allt hon gör och kan verkligen inte ta kretik. Typ gråten i halsen och röd i ansiktet, lugn nu.  Skulle ha haft prov idag med hittade inte skiten på portalen igår så jag ska göra det någon annan gång. Solen snart och mysa med brudarna, YEEEAH!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback