Någonting att se fram imot ?

HEJ HOPP! Imorse kom jag upp ur sängen alldeles för sent så orkade inte stressa mig på halv nio bussen så kastade mig i sängen för det var nått bra på tvn ( men kommer inte ihåg vad ) och somnade. Mamma ropade på mig vid halv nio och sa att jag kunde åka med henne, vad bra tänkte jag och sedan blev ögonlockerna tunga. Ih, upps!   Vaknade vid tio och trasslade mig upp ur sängen ännu en gång och klädde på mig lite snabbt och tog elva bussen till skolan.

Träffade mathilda som även satt med Per som undrade varför jag kom när lektionen var slut, så jag förklarade precis som det var och det fick man höra resten av tiden!  Åkte ner på stan med mathilda och louise på lunchen och käkade på george för det var så jävla länge sedan och det var fruktansvärt gott! Tack brudar för att ni offrade er (a)  Hade självklart mediakommunikation med mia och det går ju som alltid annars, skit! Mathilda kunde inte vara tyst och jag lessnade och gick där ifrån. Hur fan kan man vara lärare när man inte kan lära ut till elever och inte kan ha en konversation ? 

Åkte ner på stan med mathilda babe och kollade lite. Skulle shoppa lite men det slutade med att jag kom hgem tomhänt ? Har det hänt förut ? Kastade mig i pappas säng bredvid bror som kollade film men läg inte där så länge innan hampus ringde och ville umgås. Vad gör man inte en att kliva upp och fixa till sig sedan bar det av hem till han. Låg i dom underbart stora fatboy ute i solen, Haha mathilda! =D 

Har spenderat dom senaste timmarna på denna kväll med att sitta på akuten och slöa. Ska det verkligen kallas för akut när man får vänta i fem och en halv timme ? Idioter!  Nu är jag hemma och ska sova i min underbart sköna säng och drömma prinssesdrömmar :)  Imorgon blir det tema dag och det betyder.. VÄRDELÖST!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback