Tillbaka till det vanliga..

Oj, shit vilken helg. I går blev det ju bilutställning och jag vaknade full och var inte skit pigg. Åkte vid halv nio och var framme i ganska skaplig tid innan allt folk rammlat in. Fina bilar men nja, har varit på bättre om jag säger så. Åkte hem vid tolv och halv sov hem. Kastade mig i sängen och försökte sova men gick inte så bra så jag vilade iaf innan jag var tvungen att kliva upp och fixa mig.Fick skjuts av pappa till skutskär vid fem för då var det bara att ladda om och fira louise som fyllde förra helgen. Stort grattiis till henne =)

Hennes halva släkt trängdes i lägenheten men det tunnade ur efter en stund och jag fick smörgåstårta som var skit god. Veronika och carro tobbe elin och jenny kom också och kvällen vad nice. Jag åkte till min älskling i hille och umgicks med dom andra trevliga sakerna :) Fick skjuts hem och det är jag nog glad för idag. Somnade med hälften av kläderna och sminket på mig ;D haha! 

Imorse var det bara att kliva upp för att jobba och det var ganska skönt, underbart väder. Slutade vid tre och gick upp till den bästa på söder, lagat mat myst och druckit vin (:  Om jag ska resunera min helg så blir det nog med en massa blåmärken, skratt , fläskläpp och underbara människor!  Imorgon blir det tillbaka till det vanliga fast lite bättre :)  P&K

Kommentarer
Postat av: Kicki

Dina bilder syns inte... bara en ruta med ett kryss i :(

2010-04-12 @ 09:41:36

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback