Vart är solen ?


Men vart är solen då
? Klev upp ganska sent och trött som en tupp. Fyfan, vill bara ligga i sängen och sova en hel vecka känns det som. Så lite sömn som min kropp har fått den senaste tiden är den inte van vid. Pallrade mig upp och kastade på mig kläder och orkade inte ens sminka mig. Fick sällskap av Louise på bussen så det var ju trevligt. Idag är det torsdag och det betyder att det är graf hela förmiddagen, skulle börja med en novellbokshit som ska bli så kul att göra och fantasin är ställd på noll just nu!
Fick veta att jag inte har dans idag så jag slutar tolvYeeah. Blir nog kvar i skolan en stund och fixar lite bilder om jag har ork, skulle behövas. Sedan får man se vad som händer kanske åker till hille och tigger lite mat och mys :)  P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback