Vi gör ett nytt försök

Kan ju meddela att det gick bra på provet, vi håller tummarna iaf.  Fick sluta när vi var klar så jag och Mathilda åkte till hennes mormor och snackade lite med henne sedan bar det av ner på stan.  mathilda köpte tub bh som även jag har införskaffat mig tidigare. Kan verkligen rekomendera, jag har både i spets och vanlig. Underbar att ha till klänningar eller bara ha vardagligen.  Hittade ett stycke Linnea som vi umgicks lite med innan vi sprang till bussen.  Fick pytt i panna som satt fint efter en dag med tom mage.. Nu dunkar jag musik och tvättar och ska även försöka göra nått åt håret så jag ska dra slingor och se om det blir någon skillnad vilket jag hoppas :o   Håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: Elin

Tyckte håret ditt blev läckert ja (:

2010-04-21 @ 19:01:48

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback