FÖRSTA OCH iNTE SiSTA NAGLARNA

Jag fixade ju naglarna för någon vecka sedan och blev ganska nöjd men det är pilligt och krångligt men roligt. Ingen riktig kung..än men jag kommer bli! Första gången jag gör och det är inte det stiligaste. Kladdigt och så men efter några veckor ser det ut såhär..

.. En tumnagel som har gått sönder och så har naglarna växt ut och fått en extremt snygg rand ner till.
Ska ta bort det om ett tag och funderar på att göra svarta glittriga toppar eller någon annan färg till jag fyller år, tycker ni om det?


Kommentarer
Postat av: roxy

FETT SNYGGT!! du får fixa på mig någon gång också ! ;d <3

2010-08-04 @ 22:48:52
URL: http://uppsalanoje.com/roxyfuck

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback